Pereiti prie turinio

Turite siekti tinkamai pamaitinti savo organizmą, užuot jį alinę. Jei jūsų tėvai nelabai nori gaminti maistą, galbūt jūs galite išmokti keletą paprastų, sveikų patiekalų, kuriuos vieną kartą galite paruošti savo šeimai.

Naminių Gyvūnėlių Ir Gyvūnų Dėmių Pašalinimas Kaip numesti svorį kaip vaikas Svorio metimas gali padėti jaustis sveikiau ir labiau pasitikėti savimi. Nors ne visada lengva, kai užsiimate mokykla, namų darbais ir laisvalaikiu su draugais, numesti svorio visiškai įmanoma, jei sugalvosite planą ir jo laikysitės. Žingsniai Dalis vienas iš 4: Valgyti teisingai vienas Paprašykite tėvų nuvežti jus pas gydytoją. Prieš keisdami valgymo būdą, turėtumėte pasikalbėti su gydytoju.

Kūdikių ir vaikų ūgio-svorio lentelė

Gydytojas gali padėti nustatyti, kiek svorio jei yra turite numesti. Jūsų gydytojas taip pat gali padėti jums sukurti sveiką svorio metimo planą ir stebėti jūsų pažangą.

Štai kodėl naujas Rusijos pagrindinis mūšio tankas „T-14 Armata“ turi priešininkų baimę

Gydytojas taip pat gali jus nukreipti pas dietologą, kuris gali parengti jums sveikos mitybos planą. Kai nuspręsite dėl valgio, laikykitės liesesnės mėsos. Pavyzdžiui, kepsnyje, mėsainiuose ir kitoje raudonoje mėsoje dažnai būna daug riebalų nors ne visada. Geriau pasirinkti vištieną, žuvį ir pupeles.

Kaip numesti svorį kaip vaikas

Jei esate 9—18 metų mergaitė arba 9—13 metų berniukas, kiekvieną dieną turėtumėte suvalgyti 5 uncijos g ekvivalentų. Šios porcijos gali būti mažesnės, nei esate įpratę valgyti. Taigi, pavyzdžiui, jei valgėte mėsainių paplotėlį, tai gali būti didžioji jūsų baltymų dalis per dieną nuo 3 uncijų 85 g iki 4 uncijos g.

Jei dažnai alkanas, pabandykite ieškoti vaisių ir daržovių, o ne fasuotų užkandžių. Užkandžiai salierų lazdelėse su natūraliu žemės riešutų sviestu, morkų lazdelėmis ar obuoliu vietoj sausainių, traškučių ar pyrago. Kiti sveiki variantai yra pomidorų griežinėliai su varške arba paprikos juostelėmis su humusu. Jei priklausote metų amžiaus grupei, per dieną turėtumėte gauti 1,5 puodelio ml - 2 puodeliai ml vaisių. Berniukai nuo 9 iki 13 metų turėtų gauti 2,5 puodelio ml daržovių, o tie 14—18 metų - 3 puodelius ml.

Mergaitės nuo 9 iki 13 metų turėtų gauti po 2 puodelius ml per dieną, o tos 14—18 metų - po 2,5 puodelio ml. Nesmulkinti grūdai yra tokie maisto produktai kaip pilno kviečių makaronai, neskaldytų kviečių duona, sveiki kukurūzų miltai, rudieji ryžiai ir avižiniai dribsniai.

nuo 18 iki 8 dydžio svorio metimas

Kita vertus, rafinuoti grūdai yra tokie maisto produktai kaip balti ryžiai, balta duona ir įprasti makaronai. Sveiki grūdai nuo 18 iki 8 dydžio svorio metimas geriau, nes jie yra mažiau rafinuoti ir turi daugiau skaidulų. Tai reiškia, kad jie ilgiau išlaikys jus pilnesnį. Bent pusė tų grūdų turėtų būti neskaldyti grūdai. Pienas yra geras kalcio ir baltymų šaltinis.

  • Pirkite savo dydžio suknelę ir kiti būdai gerbti savo kūną - krasota.lt
  • Anot jo, valgymo reguliarumo nauda yra labai abejotina.
  • Kūdikių ir vaikų ūgio-svorio lentelė - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - krasota.lt
  • Laiko patikrinti patarimai, ką valgyti, kad kristų svoris - DELFI Sveikata
  • svorio metimas - Vaida Kurpienė
  • Svorio metimo dievo būdo apžvalga

Tai taip pat gali suteikti jūsų maistui skonio. Tačiau rinkdamiesi pieno produktus laikykitės neriebių arba neriebių produktų, tokių kaip liesas pienas, neriebus sūris ir jogurtas be riebalų. Jei esate metų amžiaus, turėtumėte gauti 3 puodelius ml pieno produktų per dieną.

Saldūs gėrimai gali pridėti daug kalorijų jūsų dienai.

nuo 18 iki 8 dydžio svorio metimas

Stenkitės vengti tokių gėrimų kaip sportiniai gėrimai, gazuoti gėrimai ir sultys. Verčiau laikykitės vandens ar net nesaldintos žolelių arbatos.

nuo 18 iki 8 dydžio svorio metimas

Jei nemėgstate paprasto vandens, pabandykite pridėti apelsino skiltelę ar tiesiog purslų sulčių, kad suteiktų jam skonį. Vilioja valgyti, kol jūsų lėkštė bus tuščia.

svorio metimas

Tačiau jei atkreipsite dėmesį, kai pasisotinsite, valgysite daug mažiau. Nors valgyti sausainį kiekvieną kartą yra gerai, stenkitės kasdien nevalgyti kaloringo maisto.

Šie maisto produktai apima tokius dalykus kaip sausainiai, pyragai, saldainiai, traškučiai ir mėsainiai. Padarykite tai skanėstą, o ne tai, ką valgote kiekvieną dieną. Skelbimas Dalis 2 iš 4: Aktyvumas vienas Eik žaisti. Turėtumėte judėti bent valandą per dieną. Vienas iš būdų pradėti yra atsisakyti ekrano laiko. Padėkite telefoną. Atsitraukite nuo kompiuterio.

Pirkite savo dydžio suknelę ir kiti būdai gerbti savo kūną Artėjant pavasariui ne vienas susirūpina savo svoriu. Ypač — moterys. Pradedant vasario 14, kovo 8-ąja, orams vis šylant norisi būti gražioms ir gerai jaustis.

Išeik į lauką su draugais ir būk aktyvus. Tačiau jei nesate įpratę sportuoti, galite pradėti nuo mažesnio. Pradėkite nuo to, ką galite padaryti, ir padarykite daugiau. Norint sportuoti nereikia būti savo mokyklos labai konkurencingoje krepšinio komandoje. Galite prisijungti prie popamokinių klubų, žaidžiančių futbolą, arba prisijungti prie lygos per savo miesto vietinius parkus ir poilsio skyrių.

Paprašykite tėvų padėti surasti jums patinkantį sportą.

Pirkite savo dydžio suknelę ir kiti būdai gerbti savo kūną

Sportuodami reguliariai judėsite ir galėsite smagiai tai daryti. Gal anksčiau nemėgote sportuoti dėl to, ką darėte. Taigi galbūt tenisas tikrai nėra nuo 18 iki 8 dydžio svorio metimas reikalas. Jūs turite daugybę kitų galimybių. Pabandykite šokti, plaukioti ar šokinėti. Net kai kas, pavyzdžiui, šaudymas iš lanko ar jodinėjimas, tave išjudina ir juda. Net ir nedideli veiksmai gali sukelti daugiau veiklos visą dieną.

Laiko patikrinti patarimai, ką valgyti, kad kristų svoris

Pavyzdžiui, kai darote pertrauką nuo studijų, galbūt jūs tiesiog šiek tiek klausote muzikos ar žaidžiate trumpą žaidimą. Verčiau atsikelk ir surengk trumpą šokių vakarėlį. Bėk žemyn arba aplink svetainę.

nuo 18 iki 8 dydžio svorio metimas

Atlikite šokinėjimo kėliklius. Tai gali padėti tik pridėjus šiuos mažus veiklos pliūpsnius. Skelbimas Dalis 3 iš 4: Sveikų įpročių praktika vienas Įtraukite savo šeimą.

8 valgymo įpročių pokyčiai, kurių privalo imtis norintys numesti svorio

Daugelis žmonių galėtų būti šiek tiek sveikesni. Pažiūrėkite, ar jūsų šeima nori įsitraukti į veiksmą.

  • 8 valgymo įpročių pokyčiai, kurių privalo imtis norintys numesti svorio - DELFI Sveikata
  • Naminių Gyvūnėlių Ir Gyvūnų Dėmių Pašalinimas Kaip numesti svorį kaip vaikas Svorio metimas gali padėti jaustis sveikiau ir labiau pasitikėti savimi.
  • Lieknėjimas - LRT
  • Antsvoris – Vikipedija
  • Kaip numesti svorį kaip vaikas (su paveikslėliais) - Svorio Metimo Tikslai
  • Pažengęs svorio metimas

Pasikalbėkite su savo tėvais, kad padarytumėte sveikesnius pokyčius visai šeimai. Ką manote apie visos šeimos įtraukimą? Jei įmanoma, geriausia nepageidaujamo maisto laikyti savo namuose. Tačiau, jei kiti žmonės jūsų namuose vis tiek jį valgo, tai akivaizdžiai to negalite padaryti. Vis dėlto galite paprašyti, kad jie tai paslėptų nuo savęs. Gal likusi šeima galėtų turėti specialią spintelę šlamštui, į kurią jūs neįeinate, o galbūt, jei įmanoma, savo kambariuose galėtų laikyti specialius užkandžius.

Jei to nematote, rečiau valgysite. Jūs kartais nedarysite to, ką turėtumėte padaryti. Tai tiesiog žmogaus prigimtis. Svarbiausia tai daryti saikingai. Maždaug 90 procentų laiko pabandykite elgtis teisingai ir viskas bus gerai.

Sumušimas nepadės padėties. Geriausia, jei galite atsisėsti pavalgyti su šeima, nes visi kartu galite mėgautis sveiku maistu.

nuo 18 iki 8 dydžio svorio metimas

Tačiau net ir atsisėdus pavalgyti, užuot valgius atsistojus ar prie televizoriaus, galite atkreipti dėmesį į tai, ką valgote, ir išmokti be proto plušėti per maistą. Jei jūsų tėvai nelabai nori gaminti maistą, galbūt jūs galite išmokti keletą paprastų, sveikų patiekalų, kuriuos vieną kartą galite paruošti savo šeimai.

Pavyzdžiui, kepti žuvį orkaitėje yra gana paprasta, ir galbūt jūs galite išmokti virti daržoves. Jei jus domina, paklauskite savo tėvų, ar galite lankyti pagrindinę maisto gaminimo pamoką.

Pusryčiai suteikia pakankamai energijos pradėti savo dieną. Be to, valgydamas pusryčius, vėliau nebebūsi toks alkanas. Tai reiškia, kad visos dienos metu nesusigundysite užkandžiauti. Įtraukite šiek tiek baltymų, neskaldytų grūdų ir vaisių ar daržovių, jei galite. Pavyzdžiui, išbandykite avižinių dribsnių dubenėlį su neriebiu jogurtu ir mėlynėmis. Jūs taip pat galėtumėte turėti viso grūdo skrebučius su virtais kiaušiniais ir braškių šonu.

Šis žingsnis yra lengvas, nors gali būti sunku, jei esate užsiėmęs ar naktinė pelėda. Iš esmės pakankamai išsimiegojus galite būti sveikesni ir numesti svorio. Jei lankote mokyklą, kiekvieną vakarą turite skirti 9—11 valandų.

Pripažinkime, kad vaikystėje gyvenimas kartais gali būti sunkus. Turite susitvarkyti su mokykla, draugais ir šeima. Tačiau stresas taip pat gali priaugti svorio arba išlaikyti jo svorį. Negalėsite priversti streso visiškai išnykti, tačiau galite sužinoti, kaip su juo susidoroti. Vienas iš būdų, kaip kovoti su stresu, yra apie tai rašyti. Veskite žurnalą, o dienos pabaigoje parašykite apie tai, kas jus jaudina tą dieną.

Vien tai parašiusi, jūs galite atsikratyti proto. Taip pat galite išbandyti meditaciją ar gilų kvėpavimą. Tai nėra taip beprotiška, kaip atrodo. Gilus kvėpavimas tiesiog pažodžiui skiria akimirką savo kvėpavimui.