Pereiti prie turinio

Tai dar viena intensyvaus intensyvumo treniruočių forma , kurioje dirbate labai sunkiai 20 sekundžių, poilsio 10 sekundžių ir pakartokite tai dar 4 minutes. Jie dalyvavo dviejuose HIIT sesijose, tarp kurių buvo vienos savaitės pertrauka. Asmeniškai tau sudarytas mitybos planas didina tikimybę, kad trokštamą rezultatą pasieksi maksimaliai greitai, patikimai, sveikai.

svorio netekimas pagal zodiako ženklą svorio netekimas skauda krūtį

Sau kartojate, kad tikrai neaptingote — tiesiog dabar per šalta sportuoti lauke. Juk gamta žiemą ilsisi, tai kodėl neturėtumėte jūs? Tačiau naujas tyrimas įrodė svarbų faktą — sportuodami šaltyje greičiau nusikratysite net ir šventinio antsvorio.

  1. Svorio metimas cullman al

Sportas lauke žiemą © Shutterstock Norėdami numesti šiek tiek svorio, imame sportuoti. Liejamas prakaitas yra tarsi deginamų riebalų kaip sprintai degina riebalus.

Nuorodos kopijavimas

Bet ar yra skirtumas, kokioje temperatūroje sportuojama? Mokslininkai iš Kanados mano, kad taip tyrimą rasite ČIA. Aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės HIIT šiuo metu yra labai populiarios ir moksliniai tyrimai rodo, kad jos padeda labai efektyviai deginti riebalus.

lengvai paruošiami valgiai norint numesti svorio glastonbury ct svorio netekimas

Iš esmės, tai yra intensyvių pratimų keitimas ne tokiais intensyviais. Tokios treniruotės gerina lipidų metabolizmą — jos padeda skaidyti riebalus.

Sprintas ir jo nauda: 10 patarimų moterims

Kitaip tariant, toks sporto režimas padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų, o tai daugeliui iš mūsų yra svarbu. Susiję straipsniai Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti 61 Mokslininkai pastebėjo, kad ankstesniuose tyrimuose pabrėžiamas ir aplinkos temperatūros poveikis.

Sau kartojate, kad tikrai neaptingote — tiesiog dabar per šalta sportuoti lauke. Juk gamta žiemą ilsisi, tai kodėl neturėtumėte jūs? Tačiau naujas tyrimas įrodė svarbų faktą — sportuodami šaltyje greičiau nusikratysite net ir šventinio antsvorio.

Nors tikslios reikšmės iki šiol nebuvo apibrėžtos, tyrimai rodo, kad aplinkos temperatūra mankštos ir poilsio metu yra svarbi. Tik kaip?

brianna bernard svorio kritimas šalutinis radijo dažnio riebalų nuostolių poveikis

Būtent tai dabar mokslininkai ir išsiaiškino. Jie pakvietė 11 aktyvių, bet antsvorio turinčių suaugusiųjų dalyvauti tyrime.

Viršutinės kūno dalies riebalų deginimas Teksto dydis: saus. Geriausi pratimai, padedantys greitai ir veiksmingai atsikratyti ant rankų susikaupusių riebalų Jie linkę tirpti pirmiausia nuo tų vietų, kuriose atsirado vėliausiai. Jei augant svoriui pirmiausia pastorėjo pilvas, nuo jo riebalai nutirps vėliausiai. Sluoksnis po sluoksnio Poodinį kūno riebalų sluoksnį būtų viršutinės kūno dalies riebalų deginimas palyginti su svogūno sluoksniais.

Jie dalyvavo dviejuose HIIT sesijose, tarp kurių buvo vienos savaitės pertrauka. Viena iš šių mankštų buvo vykdoma maždaug 21 °C temperatūroje, kita — kai termometras rodė apvalų nulį.

Pati mankšta buvo pakankamai paprasta: 10 vienos minutės sprintų stacionariu dviračiusu 90 sekundžių protarpiais, kuomet dalyviai mynė ne taip intensyviai.

Po kiekvienos sesijos dalyviai atvėso vaikščiodami ar lėtai mindami dviratį, suvalgė batonėlį ir ėjo miegoti.

Ryte visi valgė sočius ir riebius pusryčius. Mokslininkai rinko įvairius duomenis — kūno temperatūrą, širdies ritmą, deguonies tiekimą į šlaunis, dujų apytakos lygius ir t. Buvo imami ir kraujo mėginiai, kurie padėjo nustatyti, kaip efektyviai kūnas degina riebalus.

Akins dietos maistas meniu Kaip deginti riebalus ant keturračių Atkins dieta, kurią įkūrė Amerikos dietos asociacija dieta Vidutiniškai treniruotė sporto klube užima vos minučių tavo dienos. Amerikos dietos asociacija dieta Tad išnaudok šį laiką kuo efektyviau ir sporto salėje atiduok visą save. Geriausias pavykusios treniruotės indikatorius — tikrai ne mielas veidelis, o. Geriausias dalykas apie Cassey yra tai, kad ji visada taip entuziastingai.

Paaiškėjo, kad treniruotės metu šaltyje lipidų oksidacija riebalų deginimas išaugo proc. Kitaip tariant, sportuodami žemos temperatūros aplinkoje žmonės turi geresnes galimybes atsikratyti tų papildomų kilogramų.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Kūnui ir taip reikia kovoti su šalčiu, leisti energiją aukštesnei temperatūrai palaikyti. Taigi, sportas šaltyje gali būti tiesiog efektyvesnis. Tiesa, mokslininkai jokių ilgalaikių efektų nepastebėjo. Treniruotės metu šaltyje deginama daugiau riebalų, bet nuo to nekinta tokie rodikliai kaip cukraus lygio kraujyje reguliavimas.

Be to, šis tyrimas įtraukė tik 11 žmonių, todėl reikės didesnių, išsamesnių tyrimų, kad šis efektas būtų galutinai patvirtintas.

  • Riebalų deginimas: balansas tarp krūvio ir intensyvumo - DELFI Gyvenimas
  • Natūralios vaistažolės svorio metimo apžvalgoms
  • Pagrindai ir mitai deginant riebalus
  • Ar b12 kompleksas padeda numesti svorio
  • Bėgimas riebalų deginimui - Saviugdos akademija
  • Sportuojame lauke: kas labiausiai degina kalorijas? | krasota.lt

Bet bent jau dabar panašu, kad nesportuoti žiemą tiesiog nėra protinga — eikite į lauką ir deginkite tuos šventinius kilogramus.