Pereiti prie turinio

Aš labai norėjau numesti svorio. Eidamas miegoti tinkama valanda - nuo 9 iki 22 val. Nors pergalė jau pasiekta ir nuo jos turėtumėte jausti lengvą galvos sukimąsi, būtina išsaugoti ankstesnį susikaupimą ir pasiryžimą.

Gali to nesuvokti, bet tikrai prisideda tie maišeliai su traškučiais iš prekybos centro automato ir tie nemokami danai iš biuro pertraukų kambario. Norėdami likti kelyje visą dieną, pakraukite automobilį, piniginę ir stalą žalių riešutų, negendančių vaisių, tokių kaip bananai, obuoliai ir kriaušės, ir kitų sveikų. Jei turite prieigą prie šaldytuvo, atidarykite indą su graikišku jogurtu ir kietais virtais kiaušiniais.

svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų kaip galima numesti svorį per 7 dienas

Pašalinkite jį tik iš trijų valgių per savaitę, kad išlaikytumėte 10 kalorijų ir 3 svarus per metus išlaikytumėte nuo rėmo. Tyrimai rodo, kad žmonės, stovintys valgydami, kito valgymo metu apiplėšia 30 procentų daugiau nei tie, kurie sėdi!

Svorio netekimas 45 svarai. 45 svarų lygus, kiek kilogramų? - Dieta ir svorio kritimas -

Jei šiuo metu suvartojate kalorijų vakarienę, galite lengvai sumažinti šį skaičių ikitik skirdami laiko pietums. Tai reiškia 9 svarus, prarastus per metus.

svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų efektyvus būdas numesti šlaunų riebalus

Duokite jiems visiems perskaityti ir tada nuspręskite, kuris iš jų jums labiausiai tinka. Papildomas tyrimas parodė, kad miego stokojantys žmonės per dieną suvartoja apie kalorijų daugiau nei gerai pailsėję kolegos. Paspauskite paklodę pusvalandžiu anksčiau, kad padėtumėte sutramdyti liemenį plečiančią ugnį - tai padarius vos du kartus per savaitę, lengvai sutaupysite 9 svarus per metus. Vienas Ohajo valstijos universiteto tyrimas nustatė, kad per 24 valandas po įtempto įvykio moterys per septynias valandas po to, kai valgė riebų maistą, sudegino kalorijas mažiau nei daugiau chillaxed moterų - tai skirtumas, dėl kurio per vienerius metus svoris gali padidėti beveik 11 svarų.

svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų numesti svorio sveiki patiekalai

Raskite veiksmingų būdų, kaip išlaikyti vėsą, kad šie pertekliniai kilogramai liktų ne jūsų rėmuose. Siųskite žinutę draugui, paspauskite sporto salę, eikite pasivaikščioti, išsimaudykite ar pan gurkšnokite arbatą. Praleidžiant tik 10 minučių per dieną laiptais aukštyn ir žemyn, sudeginama apie 80 kalorijų, o tai reiškia kalorijų per savaitę ir 6 svarus per metus! Geros naujienos tuo nesibaigia: Harvardo tyrimai rodo, kad reguliariai lipant laiptais mirtingumas gali sumažėti iki 32 proc.

Užuot panaudoję tą laiką, norėdami patikrinti kitą ar dar blogesnį kanalą, vėl užpildykite žetonų dubenį, atsistokite ir atlikite šokinėjimo lizdus. Praleidžiant 14 minučių per dieną šokinėjant aplinkui, sunaudojama 71 kalorija - tai reiškia, kad per metus svorio netekimas buvo 7 kilogramai.

Pažadas palikti automobilį namuose ir nueiti į visus reikalus, esančius mažiau nei už mylios.

Privatumo Politika 20 svorio netekimo patarimų žmonėms, praradusiems kilogramų Norėdami pagerinti jūsų pastangas pagaliau išmesti atsarginę padangą, mes surinkome geriausius patarimus ir gudrybes iš žmonių, kurie prarado svarų ar daugiau. Svorio Metimas Tarp naršymo prekybos centro praėjimuose, pažadų vengti nuo rūkalų spurgų ir treniruočių plano, kuris nėra košmaras, užbaigimo, numesti svorio gali tapti gana bauginanti. Ir jei jūs kada nors bandėte numesti nemažą svarų kiekį, jau žinote, kokių pastangų ir atsidavimo reikia. Tačiau jūsų svorio metimo kelionė nebūtinai turi būti audringa - yra daugybė būdų, kaip sulieknėti nesijaučiant žemyn sąvartynuose.

Jei gyvenate atokiau nuo miesto centro, įžadas važiuoti į vietą, kurioje galite atlikti keletą reikalų pėsčiomis. Kiekvieną savaitę įtraukdami į savo kasdienybę svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų 40 minučių ėjimo, galite numesti apie 3 kilogramus per metus. Tyrimą atliko Amerikos mankštos taryba siūlo, kad kasdieniniai drabužiai, priešingai nei įprasti verslo drabužiai, gali padidinti fizinio aktyvumo lygį kasdienybėje.

Tyrimo dalyviai žengė papildomus žingsnį ir sudegino 25 kalorijas daugiau dienų, kai vilkėjo džinsinį audinį, nei vilkėdami tradicinius kostiumus. Tai gali skambėti trivialiai, bet kalorijos prisideda! Mokslininkai teigia, kad išlaikant tai atsitiktinai tik kartą per savaitę, svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų metus gali sumažėti 6 kalorijų - pakanka kompensuoti vidutinį metinį svorio priaugimas 0,4—1,8 svarokurį patyrė dauguma amerikiečių.

Tai padidina beveik 8 svarų svorio metimą per vienerius metus! Pridėjus tik vieną įdomų fizinį krūvį į savo savaitės tvarkaraštį, jūs galite padėti per metus atsikratyti nuo 4 iki 9 svarų! Dabar į savo kasdienybę įtraukite vieną iš šių fitneso turbokompresorių, kad gautumėte daugiau kalorijų deginančių pinigų.

Bet bėgant į savo klasę jūsų kalorijų sudeginimas ir svorio metimas gali pakilti į kitą lygį.

25 paprasti būdai numesti 10 svarų

Nors svarų sverianti moteris 45 minučių jogos pamokoje sudegina apie kalorijas, bėgant dvidešimčiai minučių iki jos bus sudegintos dar kalorijų.

Rezultatas: vos per 12 mėnesių rasite 9 svarus lengvesnius! Ir po treniruotės nepamirškite pasipildyti kuro vienu iš šių skanių, raumenis auginančių baltymų kokteiliai. Trumpų, ištisų sprintų su trumpu poilsiu įsiskverbimas yra efektyviausia riebalų mažinimo priemonė.

Kaip nustatyti svorio netekimo tikslus

Taigi, jei bėgate 1 minutės greičio ruožą, eikite 2 minutes ir tada kartokite modelį, kol pasieksite 30 minučių ribą. Pridėkite dvi sprinto dienas prie savo savaitės fitneso režimo ir per metus galite numesti 2 svarus. Mokslininkai kelia hipotezę, kad muzika atbaido nuovargį ir priverčia kūno rengybos mėgėjus pasijusti viskuo, kuo tik nori.

svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų būdai sulieknėti klubus

Bet tai padarys ne bet kokie ritmai. Norėdami gauti maksimalų rezultatą, ieškokite muzikos, kuri yra ir dūžių per minutę. Šio paprasto ir visiškai smagaus treniruotės pakeitimo rezultatai priklausys nuo jūsų pasirinktos rutinos.

svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų bambu spa lieknėjimas ir grožio priežiūra

Tačiau jei paprastai tris kartus per savaitę 30 minučių naudojate nejudantį dviratį, per metus galite sudeginti papildomai 3 kaloriją. Tai yra vos daugiau nei svaras, prarastas vos per 12 mėnesių - be jokių pastangų. Bet jei norite maksimaliai išnaudoti savo pusvalandžio troškimą mašinoje, įsitikinkite, kad rankoms pumpuoti naudojate judančias rankenas. Šis papildomas judesys gali padidinti kalorijų kiekį iki 30 procentų, o tai reiškia, kad per pusvalandį suvartojama 40 kalorijų.

Tarkime, kad mašiną naudojate keturis kartus per savaitę; tai lengvas 2 svarų riebalų kiekis, dingo - pof!

50 svorio netekimo paslapčių žmonėms, kurie prarado 50 svarų

Sportininkai eidami ar bėgdami lauke sunaudoja 10 proc. Daugiau kalorijų nei bėgimo takelyje, judėdami tokiu pat greičiu, Figūra straipsnyje teigiama. Jei penkis kartus per savaitę vaikštote 60 minučių per bėgimo takelį, paprasčiausias įprotis lauke gali padėti numesti 2 kilogramus per 12 mėnesių. Bet jei norite maksimaliai slimdoo minceuras treniruotę, padidinkite nuolydį nuo 0 iki 1 procento.

Įvertinus klasę, per 30 minučių bus sudeginta kalorijų, o atliekant tą pačią treniruotę ant lygaus paviršiaus sudegs tik Per metus atlikę šį paprastą pakeitimą tris kartus per savaitę, galite prarasti 1,4 svaro plunksnos!

svorio netekimas nuo 180 iki 140 svarų galutinės formos riebalų degintojo šalutinis poveikis