Pereiti prie turinio

Daugybė sveikų maisto produktų taip pat suteikia sveiką kelių makroelementų mišinį, kiekvienoje porcijoje pasiūlant nemažą kiekį angliavandenių, baltymų ir sveikų riebalų. Makrokoregavimas kiekvieną savaitę Kartą per savaitę norėsite pasisverti ir pasimatuoti aplink juosmenį. Kol apytiksliai įsivaizduojate, kiek valgote, tol esate geras.

Tai leidžia daug lengviau koreguoti savo mitybą nei tuo atveju, jei dirbate tik su kalorijomis. Ar yra trūkumų skaičiuojant makrokomandas?

5 geriausios nemokamos kalorijų skaičiavimo programos | „Android“ vadovai

Skaičiuojant makrokomandas, dar yra kur valgyti daug perdirbtų, nesveikų maisto produktų. Nors paprasčiau stebėti suvartojamų maistinių medžiagų kiekį nei skaičiuoti kalorijas, vis tiek galite sutalpinti daug nesveiko maisto į savo dienos makroekonomiką.

  1. dietos mažinimas svorio metimui: makrokomandos, valgio planai ir dar daugiau
  2. KAIP SUSKAIČIUOTI MAKROKOMANDAS, KAD PASIEKTUMĖTE SAVO TIKSLUS - - FITNESAS -
  3. išsamus makrokomandų sekimo vadovas vyriškumo menas"
  4. Kaip paaiškėja, daugelis mitybos specialistų sutinka, kad skaičiuoti makrokomandas yra sveikesnis kelias numesti svorio, nei sutelkti dėmesį į kalorijas.

Kitas neigiamas makrokomandų skaičiavimo aspektas yra galimas įvairovės trūkumas jūsų dietoje. Stebėdami savo makrokomandas paprastai ribojate save vienoje ar dviejose srityse, kurie gali paveikti mikroelementus vitaminus ir mineralus kad tavo kūnas gauna. Kuo įvairesnė mityba, tuo geriau suvartojama maistinių medžiagų.

Dinsdale'as taip pat perspėja, kad kalorijų ir makrokomandų skaičiavimas gali būti problemiškas, jei anksčiau turite valgymo sutrikimų ar nesveikų santykių su maistu.

Ar reikia skaičiuoti makrokomandas? Pasak ekspertų, štai kuo jis skiriasi nuo kalorijų skaičiavimo

Taigi, ar turėtumėte skaičiuoti makrokomandas? Apskritai, mūsų ekspertai sutinka, kad jūsų makrokomandų skaičiavimas gali būti naudingas norint geriau žinoti savo valgymo įpročius ir pakeisti dietą, kad būtų pasiekti jūsų sveikatos tikslai. Tačiau makrokomandų sekimas niekada neturėtų užimti subalansuoto, maistinių medžiagų turinčio maisto vartojimo. Riebalai Per didelis riebalų kiekis akivaizdžiai trukdys sulieknėti. Tačiau nepakankamas vartojimas gali turėti įtakos jūsų kūno gebėjimui gaminti tokius hormonus kaip testosteronas ir IGF-1, kurie padeda išsaugoti raumenų masę.

Paprastas keto skaičiuoklė: paprasti būdai, kaip apskaičiuoti makrokomandas laikantis keto dietos

Jei jūsų treniruotės būna intensyvios, likite ant apatinio riebalų diapazono galo - tai leis jums gauti daugiau kalorijų iš angliavandenių. Angliavandeniai Mylėk juos ar nekenti, angliavandeniai gali padėti išsaugoti raumenų masę pjaunant.

kaip numesti svorio skaičiuojant makrokomandas svorio metimo apdovanojimai

Taip yra todėl, kad tavo kūnas iš tikrųjų teikia pirmenybę energijai naudoti ne baltymus, o angliavandenius. Be to, angliavandeniai padėti kurui savo pasirodymą.

Sveiki, angliavandeniliai.

Kaip pagreitinti svorio kritimą?

Apgauti patiekalus ir papildyti dienas Yra pliusų ir minusų apgauti patiekalus ir papildyti dienas, kurios yra visiškai neprivalomos. Jei bet kurį iš jų įtraukiate į savo mitybą, būtinai atidžiai juos suplanuokite. Apgauti patiekaluskurie kartais atsitinka nuo jūsų plano, yra skirti palengvinti griežtumą.

kaip numesti svorio skaičiuojant makrokomandas praranda visus riebalus per mėnesį

Galų gale, jūs vis dar gyvenate ne sporto salėje ir virtuvėje. Bet jei jums sunku su saiku, šie specialūs patiekalai gali sabotuoti jūsų pastangas mesti svorį arba skatinti nesveikus mitybos įpročius. Šis angliavandenių padidėjimas gali padėti atkurti jūsų kūno gliukozės atsargos, pagerinti našumą ir subalansuoti jūsų hormonai. Svoris gali padidėti po apgaulingų patiekalų ar papildymo, tačiau per daug neprakaituokite. Papildomi kilogramai paprastai būna vandens svoris, kuris prarandamas po kelių dienų pjovimo.

Visiškas atskleidimas: Iš pradžių man atrodė, kad užduotis apskaičiuoti svorio metimo makrokomandas yra šiek tiek bauginanti.

5 geriausios programos, skirtos nemokamai skaičiuoti kalorijas

Jei jaučiatės taip pat, nevenkite atgrasyti - turėdami reikiamų žinių ir šiek tiek praktikuodamiesi, būsite profesionalas. Bet prieš pradėdami skaičiuoti, greitai aptarkime, kas yra makroelementai ir kaip jie tinka mūsų mitybai. Norėdami tiksliai apskaičiuoti suvartojamų makrokomandų kiekį, turite žinoti, kiek valgote maisto. Maistas, gaunamas iš standartinių porcijų, yra lengvas.

Apskaičiuota makrokomanda. Kai valgote ką nors, kur porcijos dydis skiriasi, ir jūs tai kontroliuojate, viskas tampa šiek tiek kebliau. Jei norite tiksliai pasakyti, kiek avižinių dribsnių suvalgote arba kiek suvartojate vištienos krūtinėlės, turite matuoti matavimo taurelėmis ir arba pasverti maistą svarstyklėmis.

Kaip valgyti tai, ko nori, ir vis tiek mesti svorį

Ši makro sekimo dalis, žinoma, iš pradžių privertė pasijusti keistuole. Niekada nemaniau, kad būsiu bičiulis, sveriantis savo javus. Bet štai aš čia. Po kurio laiko tai tiesiog tampa antrąja prigimtimi. Kai būnu namuose, išmatuoju didžiąją dalį valgomo maisto. Pavyzdžiui, kiekvieną rytą turiu vieną visą kiaušinį ir 8 uncijas kiaušinių baltymų porcijomis į matavimo taurelę su viena uncija susmulkinto sūrio pasvertu pagal svarstyklę.

Viduriniam ryto patiekalui tai 82 gramai Cinamono skrudintos duonos pasverta pagal skalę su išrūgų baltymų kokteiliu, kurį sudaro du samteliai išrūgų štai rekomenduojamos išrūgų rūšys ir du šaukštus alyvuogių aliejaus skamba grubiai, bet man tai neprieštarauja. Toks matavimas nėra per sunkus, kai jūs tiesiog derinate porą maisto produktų pvz.

Štai kaip tinkamai apskaičiuoti savo keto makrokomandas - Sveika Mityba

Bet ką jūs darote, kai valgote sudėtingesnį maisto derinį pvz. Bet tai gana varginantis. Ar jis visiškai tikslus?

kaip numesti svorio skaičiuojant makrokomandas numesti daugiau svorio vasarą

Žmonės naudos daugiau grietinėlės, aliejaus, mėsos ar bet kokių kitų receptų. Tačiau norint, kad jis veiktų, nereikia tiksliai žinoti stebėjimo makrokomandų. Kol apytiksliai įsivaizduojate, kiek valgote, tol esate geras.

Negalima prakaituoti detalių. Dienos metu išmatuoju daugumą patiekalų, išskyrus vakarienę. Ten aš tiesiog akimis obuoliuoju ir patiekiu protingą kiekį maisto, kad galėčiau valgyti su šeima, nereikėdamas matuoti savo maisto.

Mišios, o ne raumenys: pjovimo dietos pagrindai

Tas pats pasakytina ir apie valgymą lauke ar valgymą svetimuose namuose, kai tiksli ingredientų dalis patiekale nėra aiški ir informacija apie maistingumą nėra standartizuota. Tiesiog pažvelk į tai ir naudokis savo sprendimu. Pakankamai ilgai matavę maistą namuose, apytiksliai suprantate, kaip atrodo puodelis maisto arba 5 uncijos mėsos.

Taip pat galite išsiaiškinti porcijos dydį naudodamas ranką kaip grubus vadovas.

  • KAIP APSKAIČIUOTI SVORIO METIMO MAKROKOMANDAS - SPORTAS -
  • Sveikatos patarimai kaip numesti riebalus
  • Kas yra makro dieta - kaip skaičiuoti makrokomandas svorio netekimui - Svorio Metimas -
  • Ar turėtumėte skaičiuoti makrokomandas, o ne kalorijas? - Svorio Metimas
  • Tropė gali būti per daug naudojama, bet tai taip pat labai teisinga.
  • Prarasti kūno riebalus ir įgyti jėgų

Kai nesate, vėl nepagrįstai neprakaituokite detalių. Ar tikrai galite valgyti viską, kas tinka jūsų makrokomandoms? Teoriškai taip, bet visi žinome, kad vieni maisto produktai jums yra geresni nei kiti.

Jie turi svarbių mikroelementų ir jūsų organizmui reikalingų skaidulų. Savo riebalų makrokomandas galite pataikyti su sūrio burgeriu, tačiau alyvuogių aliejus, avokadas ir riešutai yra sveikesni tokių šaltiniai.

kaip numesti svorio skaičiuojant makrokomandas svorio metimo apykaita sulėtėja

Valgykite įvairiai. Palepinkite save maistu, kuris jums labai patinka visą dieną, tačiau didžiąją dalį kalorijų gaukite iš natūralių, natūralių skaidulų turinčių maisto produktų.

Kas yra makro dieta - kaip skaičiuoti makrokomandas svorio netekimui - Svorio Metimas - 2021

Laikydamiesi makrokomandų sekimo, pastebėsite, kad rafinuotas, saldus, riebus, kaloringas ir tankus maistas taip pat nepasotina jūsų alkio, todėl sunkiau laikytis makrokomandų tikslų.

Jei atkreipsite dėmesį į šį atsiliepimą, natūraliai pradėsite rinktis mažiau kalorijų turinčius, didesnės apimties maisto produktus, kurie geriau užpildys jus. Makrokoregavimas kiekvieną savaitę Kartą per savaitę norėsite pasisverti ir pasimatuoti aplink juosmenį. Aš naudoju Myotape tai padaryti. Makrokomandų nustatymas norint numesti svorį Jei jūsų tikslas yra numesti svorį, o jūs prarandate kilogramus ir centimetrus, galite laikytis dabartinio makro suvartojimo.