Pereiti prie turinio

Tačiau maitinančios mamos paprastai spėlioja, ką galima ir ko negalima valgyti joms pačioms, ar reikia didinti maisto porcijas. Žindymas yra gera proga nesunkiai sumažinti viršsvorį. Pagrindiniai svorio metimo principai Tai daroma pieną iš krūtų ištraukiant dirbtinai — rankomis ar pientraukiu. Jeigu daug pieno paliekama krūtyje — naujo pieno gamyba joje mažės. Jeigu mamos suvalgomas maistas idealiai — be trūkumo ar pertekliaus — atitinka visų maistingųjų medžiagų ir energijos poreikį, laktacija pieno gamyba nesukelia jokių kūno svorio pokyčių.

Kaip numesti svorio maitinančioms motinoms

Savęs priežiūra krūtimi maitinančiai motinai by Melissa Kotlen Nagin; Apžvalgą pateikė Meredith Shur, MD Nutukimo, svorio kritimo, fizinio pratimo ir higienos rekomendacijos Nesunku pamiršti rūpintis savimi, kai esate nauja mama Krūtimi maitinančios motinos linkęs pamiršti, kad turi rūpintis savimi ir kūdikiu.

Yra tiek daug galvoti apie tai, prisimenant, kada paskutinį kartą maitinosi kūdikis, įsitikindami, kad kūdikio padėtis ir fiksatorius yra teisingi ir skaičiuojant nešvarius vystyklusgalite lengvai palikti savo gerovę namuose.

Svorio netekimas maitinančioms motinoms svarbu, kad jūs prižiūrėtumėte savo poreikius taip pat, kaip ir jūsų vaikas. Štai keletas mitybos, svorio, fizinių pratimų ir higienos rekomendacijų maitinančioms motinos maitinimą krūtimi.

Maitinimas krūtimi maitinančioms motinoms Nors maitinate krūtimi, pabandykite valgyti subalansuotą mitybągerti daug skysčių ir kasdien suvartoti apie papildomų kalorijų. Jūs galite valgyti viską ir viską, ko norite, ir jūs galite toliau vartoti savo gimdos kaklelio vitaminus. Yra tiek daug mitų ir "Wive" pasakų, kurios skleidžia apie tai, ką maitindamas krūtimi maitinančias motinas neturėtų valgytiir jūs galite juos visus svorio netekimas maitinančioms motinoms.

numesti svorio vieną svarą per dieną pasidaryk pats kūno įvyniojimas kad prarastų riebalų

Galite valgyti brokolius, česnakussvogūnus, aštrus maistą, citrusinius vaisius ir net šokoladą. Dabar, neatsižvelgiant į tai, ką valgote, jūsų motinos pienas vis tiek bus naudingas jūsų kūdikiui.

Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte? Valgyti reikėtų daugiau Kūdikį iš krūties maitinančios mamos maisto poreikiai yra didesni, negu nežindančios moters. Daugiausiai papildomų medžiagų atitenka pienui. Dar kažkiek energijos sunaudojama pačiam pieno gamybos procesui. Bendras laktacijai reikalingų medžiagų ir kalorijų poreikis yra tiesiogiai proporcingas pieno gamybos intensyvumui.

Tačiau, jei valgysite blogai, jūs paaukosite maistines medžiagas savo kūne, nes jūsų kūnas imsis, ką reikia iš sveikų motinos pieno iš savo parduotuvių. Tai gali palikti jus jausmus ir išsekus. Tačiau, valgydami įvairius maisto produktus ir pasirinkdami geresnius maisto ir užkandžių variantus, galite išlaikyti savo kūno sveiką ir stiprų, kol ruošiatės pieną. Ir, kaip minėta pirmiau, tai nereiškia, kad jūs negalite turėti greito maisto.

Jūs tikrai galite. Tiesiog mėgaukitės švelniai ir subalansuota mityba. Svorio kritimas ir slauganti motina Kaip nauja krūtimi maitinanti motina, jūs galite trokšti angliavandenių, bet jūs taip pat galite trokšti ne motinystės drabužių. Jei valgysite tipišką dietą, turėtumėte palaipsniui prarasti svorį saugi riba neviršija 1 svaro per savaitę.

Šis lėtesnis, lėtesnis svorio sumažėjimas nesukels jūsų motinos svorio netekimas maitinančioms motinoms tiekimo problemų.

dr oz svetainėje svorio netekimas svorio netekimas menopauzės progesteronas

Bet jei jūs beviltiška išsikrauti daugiau nei to, geriausia palaukti, kol jūsų vaikas bus ne mažiau kaip du mėnesiai. Per du mėnesius jūsų pieno tiekimas turi laiko įsitvirtinti, o svorio netekimas nebus toks šokas jūsų kūnui. The Turėkite omenyje, kad mes kalbame apie saugų svorio, o ne avarijų dietos.

Kūdikio maitinimo krūtimi metu nerekomenduojama vartoti griežtai kalorijas mažinančios dietos, o jūs neturėtumėte naudoti svorio netekimo tablečių. Jūsų motinos pieno tiekimas ir jūsų sveikata gali būti labai paveikti.

Related Content

Jei nuspręsite pradėti svorio mažinimo programą, įsitikinkite, kad valgote mažiausiai kalorijų per dieną ir kad gydytojas seka jūsų pažangą. Pratimai ir maitinimas krūtimi Po to, kai turite kūdikį, gali atrodyti, kad tai bus dar daug metų, kol vėl galėsite pasiekti sporto salę.

Pregnacare planuojančioms kūdikį, besilaukiančioms, maitinančioms krūtimi krasota.lt

Tačiau pratimas yra svarbi jūsų gerovė kaip maitinanti krūtimi motina. Žinoma, jei išnaudojimo lygis pasieks naują aukštą lygį, jo greitis bus 5K.

Tačiau kiekvieną dieną gražus, žvalus vaikščiojimas yra lengva ir veiksminga veikla, kuri padidins jūsų širdies ir kraujagyslių būklę.

Navigacija tarp įrašų

Štai keletas gairių, kurių reikia laikytis kaip krūtimi maitinančią mamą. Krūtimi maitinkite kūdikį arba siurblįkol pradėsite mankštintis.

ut austin svorio metimas svorio metimo monetos

Jūsų treniruotė bus patogesnė, jei esate krūtyse, nėra per daug krūties pieno. Dėvėkite tinkamą liemenėlę.

Svorio netekimas papildas maitinančioms motinoms. 17 // Kintanti dieta masei

Jūs norite palaikyti, tačiau nenorite, kad liemenėlė būtų per sunki arba ji būtų apačia. Viskas, pernelyg ribojantis, dėl kurio per didelis spaudimas krūties audiniui gali sukelti prijungtus pieno kanalus ar mastitas.

Palikite gerai hidratuotas, ypač karštame ore.

x svorio metimas svorio metimas nutraukus biotino vartojimą

Nepamirškite kasdien gerti mažiausiai 64 uncijų vandens. Ir, jei per pratimus įprastai daug prakaituojate, gerkite dar daugiau. Pasimėgaukite arba prausdami savo krūtis po to, kai praleidžiate ir prieš maitinimą krūtimi, ištraukite prakaitą ant krūtų ir spenelių. Daugelis moterų išgirdo istorijas apie kūdikius, atsisakiusius maitintis krūtimi, kai jų mama pasinaudojo.

Priežastis neturi nieko bendro su pieno sudėtimibet labiau su tuo, kad prakaitas yra sūrus, o kūdikiai yra išjungiami pagal skonį.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Mėgaukitės treniruotėmis ir savo laiku. Imk kiekvieną akimirką.

Motinos mityba lemia kūdikio sveikatą Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Būsimo kūdikio sveikata idealiu atveju reikia pradėti rūpintis dar prieš pastojant. Planuojančiai mama tapti moteriai beje, tėčiui taip pat būtina sveikai maitintis ir sveikai gyventi, atsisakant ydingų įpročių. Tinkama mityba padidina tikimybę pastoti bei pagimdyti sveiką kūdikį. Tai lygiai taip pat svarbu ir vėliau, nėštumo metu.

Ir kol jūs tai padarysite, nuotaikos stiprinanti cheminė medžiaga serotoninas bus išleistas į jūsų kūną. Taigi, net jei tai yra vienintelis išvykimas, kurį gausite konkrečią dieną, vis tiek jaučiatės kaip milijonas dolerių.

Share on Facebook Share on Twitter Kiek jūs prarasite, prieš nėštumą grįšite ir naudingus patarimus Jei esate kaip ir dauguma naujų motinų, galite nerimauti dėl svorio praradimo po nėštumo ir kūdikio gimimo. Ir galbūt jūs girdėjote, kad maitinimas krūtimi gali padėti sumažinti svorį. Bet ar tai tiesa?

Higiena ir krūtimi maitinanti motina Svarbu gerai maitintis krūtimi. Gera higiena apima dušo ar vonios vartojimą kiekvieną dieną ir jūsų krūtų valymą. Jau daugelį metų maitinančioms motinoms buvo teigiama, kad neplauti savo krūtinėlių muilu, nes ji išdžius spenelių sritį. Tačiau, jei naudosite drėkinančią muilą ir gerai išplausite, tai neturėtų būti problema. Kai maitinate krūtimi, yra natūralių aliejų, kuriuos išskiria Montgomery liaukos mažai raumenys, matomi jūsų arolojekurie neleidžia bakterijoms veisti.

Jūs nenorite sutrukdyti šių liaukų atlikti savo darbą, todėl būkite atsargūs, kad lengvai nuplaukite krūtis. Taip pat naudinga ištrinti kai kuriuos iš jūsų išreikštą krūties pieną į savo nipeles ir leisti jam išdžiūti, nes motinos pienui yra anti-infekcinių savybių. Dėvėkite šviežią, švarų slaugos liemenėlę kiekvieną dieną ir pakeiskite ją dienos metu, jei ji pasidarys nešvari ar šlapi.

  • Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?
  • Savęs priežiūra krūtimi maitinančiai motinai by Melissa Kotlen Nagin; Apžvalgą pateikė Meredith Shur, MD Nutukimo, svorio kritimo, fizinio pratimo ir higienos rekomendacijos Nesunku pamiršti rūpintis savimi, kai esate nauja mama Krūtimi maitinančios motinos linkęs pamiršti, kad turi rūpintis savimi ir kūdikiu.
  • Kaip numesti svorio maitinančioms motinoms. Komentuoti
  • MITYBA - Sveikas Žmogus
  • Temos, straipsniai, įmonės Baltymų sintezės sutrikimai Apibendrinant L-karnitino istoriją galima būtų pasakyti: m L-karnitiną atrado rusų mokslininkai Gulewitsch ir Krimberg.
  • Svorio netekimas dietos maitinančioms motinoms Kaip numesti svorio maitinančioms motinoms Ar mesti svorį, jei maitini?
  • Kaip moteris gali prarasti krūties riebalus

Ir, jei jūs dėvite krūtinės kilimėlį, kad įsimylėtų nutekantįjį motinos pienąbūtinai pakeiskite juos ir dažnai. Šlapias liemenes arba šlapias krūtinės kilimėles ant jūsų krūtų gali sukelti odos pažeidimą. Be to, šilta drėgna, saldinga aplinka yra puiki vieta augti bakterijoms ar mielėms.

Šaltiniai: Larson-Meyer, DE Po gimdymo pratybų poveikis motinoms ir jų palikuonims: literatūros apžvalga. Nutukimo tyrimai. Lawrence, Ruth A. Žindymas Aštuntosios leidimo medicinos darbuotojams vadovas. Elsevier sveikatos mokslų. Riordan, J. Žindymas kūdikiams ir Žmonių žindymas ketvirtasis leidimas. Jonesas ir Bartlett mokymasis. JAV žemės ūkio departamentas.

yra latekso lieknėjimas kūno riebalų ir svorio kritimas

Mitybos poreikiai, nors ir krūtimi. Atnaujinta m.

Mūsų draugai

Sausio 7 d. Whitney, E. Suprasti "Mitybos leidimas", keturiolikta leidimas. Cengage Learning. Atnaujinta Donna Murray.

  • Žindyk ir būsi liekna!
  • Ajurvedos patarimai maitinančioms mamoms - chooseklaipeda.
  • Dieta žindymas Kaip numesti svorio maitinančioms motinoms
  • Geriausios svorio metimo programos maitinančioms motinoms, Sveikas purtyti svorio netekimas
  • Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?
  • Он описывал город, дремлющий на груди пустыни, возводил его башни, подобно словленным радугам, сверкающие на фоне неба.
  • Svorio metimas clemmons nc