Pereiti prie turinio

Tinkamas streso valdymas gali padėti išvengti nepageidaujamų kilogramų. Kaip numesti svorio probleminėse kūno vietose. Jei norite padidinti per dieną nueinamų žingsnių kiekį, išeikite visai dienai į prekybos centrą.

Harvardo medicinos mokyklos docentė atskleidė, alternatyvūs svorio metimo būdai dalis žmonių negali numesti svorio 22 LRT. Daugumai žmonių buvo įkalta į galvas, kad svorio metimas yra paprastos aritmetikos reikalas. Sumažinkite kalorijas — konkrečiai kalorijų — ir lengvai numesite puskilogramį.

Tačiau visai neseniai ekspertai išsiaiškino, kad ši dešimtmečius gyvavusi strategija nėra visiškai teisinga, teigiama Harvardo medicinos mokyklos publikacijoje. Fatima Cody Stanford. Iš tiesų net kruopštus kalorijų skaičiavimas ne visada duoda vienodus rezultatus.

alternatyvūs svorio metimo būdai

Tai, kaip jūsų organizmas degina kalorijas, priklauso nuo daugelio veiksnių, įskaitant ir jūsų racioną, organizmo medžiagų apykaitą ir net jūsų žarnyne gyvenančius mikroorganizmus. Galite suvartoti lygiai tiek pat kalorijų kaip ir kuris nors kitas žmogus, tačiau jūsų svoris gali labai skirtis.

Pranešti klaidą

Anot jos, atėjo metas kitokiam požiūriui, kai sveiko svorio siekti rekomenduojama gerinant maisto kokybę ir tobulinant gyvenimo būdą. Ne visos kalorijos yra vienodos Trys pagrindiniai veiksniai lemia tai, kaip mūsų organizmas apdoroja kalorijas.

Žarnyno mikrobioma. Mūsų organizme alternatyvūs svorio metimo būdai milijardai mikroorganizmų, o vyraujantys jų tipai gali turėti įtakos tam, kiek kalorijų mūsų organizmas pasisavina iš maisto.

alternatyvūs svorio metimo būdai

Mokslininkai nustatė, kad natūraliai lieknų žmonių organizmuose gyvena visiškai kitokie mikroorganizmai nei turinčių antsvorio žmonių. Taip gali atsitikti dėl to, kad kai kurie žarnyno mikroorganizmų tipai sugeba suskaidyti ir sunaudoti daugiau kalorijų iš tam tikrų maisto produktų nei kitų rūšių mikroorganizmai.

Patarimai kaip numesti svorio

Mūsų medžiagų apykaita. Anot rr. Stanford, kiekvienas organizmas pasižymi tam tikrais parametrais, kurie reguliuoja svorį. Šie parametrai apima keletą veiksnių, įskaitant genus, aplinką ir elgesį. Pagumburis, tam tikra sritis smegenų pagrinde, kuri reguliuoja tokius dalykus kaip kūno temperatūra, yra atsakingas už tai, kad kūno svoris nenukristų žemiau nustatyto taško — o tai tikrai nedžiugina, bandant numesti svorį. Štai kodėl svoris dažnai nekrenta žemiau tam tikros ribos net ir kruopščiai laikantis dietos bei sportuojant.

Dėl tos pačios priežasties, pasak dr. Stanford, dauguma žmonių — net 96 proc. Numetus svorio, dalyvių medžiagų apykaitos rodiklis, rodantis, kiek kalorijų poilsio metu organizmas naudoja vykdydamas kasdienes funkcijas, smarkiai krito.

Būdai mesti svorį sėdint

Maistas, kurį valgome. Mūsų pasirinktas maistas taip pat gali turėti įtakos suvartojamų kalorijų kiekiui ir ne vien dėl to, kiek jame pačiame yra kalorijų.

Tyrimo metu 20 žmonių 10 vyrų ir 10 moterų buvo suskirstyti į dvi grupes.

  • Šiame straipsnyje atskleisime šešis būdus, kaip numesti svorio, nebadaujant ir nesikankinant per varginančias treniruotes.
  • Asmeninis eksperimentas: kas labiausiai padeda padailinti kūno linijas? - DELFI FIT
  • Kaip krenta svoris važiuojant dviračiu? Atsako sporto medicinos gydytojas - DELFI Gyvenimas
  • Aštrus v8 numesti svorio
  • Bsn izoburn svorio netekimas
  • Nuoroda nukopijuota aA Nusprendžiau, kad atėjo metas rimtiems pokyčiams.
  • Pora svorio metimo istorijas
  • Harvardo medicinos mokyklos docentė atskleidė, kodėl dalis žmonių negali numesti svorio 22 LRT.

Visiems jiems buvo siūlomi patiekalai, turintys panašų kiekį kalorijų, cukraus, natrio, riebalų, skaidulų ir mikroelementų. Tačiau buvo vienas esminis skirtumas — vienai grupei buvo duodamas neperdirbtas maistas, o kitai — stipriai apdoroti produktai.

alternatyvūs svorio metimo būdai

Po dviejų savaičių grupės pasikeitė vietomis ir likusias dvi savaites maitinosi kitokio pobūdžio maistu. Abiem grupėms buvo duodamas tiek pat kalorijų turintis maistas, o dalyviams buvo pasakyta valgyti tiek, kiek jiems norisi, tačiau tie, kas valgė stipriai apdorotą maistą, vidutiniškai per dieną suvartodavo kalorijų daugiau.

Tų pačių žmonių suvartojamų kalorijų kiekis sumažėdavo, jiems valgant mažiau apdorotą maistą. Ko galėtume iš to pasimokyti? Ne visas maistas yra vienodas.

Kaip atsikratyti svorio?

Sėkmingas svorio reguliavimas Jei kalorijų skaičiavimas nėra patikimas būdas reguliuoti svorį, ką galėtume padaryti, norėdami atsikratyti papildomų kilogramų? Štai ką rekomenduoja dr. Stanford: Sutelkite dėmesį į maisto kokybę. Planuodami pusryčius, pietus ar vakarienę, pasistenkite sumažinti perdirbtų maisto produktų kiekį arba jų iš viso atsisakyti, nes jie gali paskatinti jus valgyti daugiau.

Verčiau rinkitės neapdorotus maisto produktus, įskaitant liesą mėsą, pilno grūdo kepinius ir kuo daugiau natūralių vaisių bei daržovių. Reguliariai ir energingai mankštinkitės. Pasistenkite kiekvieną savaitę bent minučių skirti vidutinio intensyvumo mankštai. Vidutinis mankštos intensyvumas pasiekiamas tuomet, kai sportuodami dar galite kalbėti, bet jau nebegalite dainuoti. Nors bet koks judesys yra geriau nei nieko, jei tik galite, stenkitės pasiekti didesnį fizinį krūvį.

  • Sveikam, natūraliam ir greitam lieknėjimui!
  • Harvardo medicinos mokyklos docentė atskleidė, kodėl dalis žmonių negali numesti svorio - LRT
  • Svorio atsikratykite be dietų ir sporto: štai, ką reikia padaryti | krasota.lt
  • Kaip pašaliname riebalus iš kūno
  • Alexis bakalauro svorio metimas
  • Atsako sporto medicinos gydytojas Nuoroda nukopijuota aA Kiekvienas žmogus, pradėdamas sportuoti, aiškiai matomų rezultatų tikisi kaip galima greičiau.
  • Šalutinis radijo dažnio riebalų nuostolių poveikis
  • Naujas riebalų degintojas Bethel numesti svorio Susan Wylie glikemijos dieta Atkin dieta Kalcio nuostoliai 8 patys neįprasčiausi lieknėjimo būdai.

Gerai išsimiegokite. Svoris gali augti tiek dėl prastos miego kokybės, tiek ir dėl netinkamo miego grafiko, neatitinkančio natūralaus organizmo ritmo, dar vadinamo paros bioritmu.

Organizmas paprastai nori miegoti naktį ir būti budrus dieną. Sutrikdžius natūralų ritmą, organizmas sutrinka.

Tas pats pasakytina ir apie prastą ar nepakankamą miegą. Miego trūkumas daro įtaką jūsų svoriui panašiai kaip ir hormoniniai pokyčiai — tiesiog norisi daugiau valgyti.

alternatyvūs svorio metimo būdai

Todėl pasistenkite pasitarę su gydytoju išspręsti miego problemas. Pasitikrinkite vartojamus vaistus. Kartais svoris didėja dėl vartojamų vaistų poveikio. Prisiminkite tai, jei pradėję vartoti naujus vaistus, pastebite, kad priaugote svorio. Galbūt gydytojas galės jums skirti alternatyvius vaistus, neturinčius tokio šalutinio poveikio.

Mažinkite stresą. Dėl streso, kaip ir dėl prasto miego, gali imti augti svoris. Tinkamas streso valdymas gali padėti išvengti nepageidaujamų kilogramų.

alternatyvūs svorio metimo būdai

Pasikonsultuokite su profesionalu. Daugelis žmonių mano, kad negalėdami numesti svorio patiria moralinę nesėkmę, tačiau taip nėra.

alternatyvūs svorio metimo būdai

Kaip ir esant kitoms sveikatos problemoms, daugeliui žmonių šiuo atveju gali prireikti gydytojo pagalbos. Kad sėkmingai mestumėte svorį, gali prireikti ne tik dietos ir mankštos.